Популярни публикации

неделя, 17 април 2011 г.

Южна пролет 2011

ДКТ "Иван Димов" в град Хасково
         На 39-ти  фестивал за дебютна литература "Южна пролет 2011" в гр. Хасково се срещнахме с гимназисти и слушахме стихове от участниците.
         Учениците прочетоха по едно стихотворение от всеки от поетите и после дадоха думата на участниците. Ели Видева беше избрала стихотворението ми "Книга недописана", а аз прочетох "Безпричинно ли живея в България" от дебютната ми стихосбирка "Минутата, отлитнала от тебе". Дилян Еленков се държеше най-провокативно и избърса с дрехата си носа си пред учениците, а после пи бира пред комисията. Дебютантът Николай Славов от Пловдив  направи демонстративно забележка за неуважителното отношение на Дилян Еленков към всички в библиотеката "Христо Смирненски".
 Аз бях в компанията на  прозаиците Георги Радев, Георги Богданов и Вероника Денева. Всичките талантливи и много възпитани автори. Много се зарадвах, че си разменихме книги с тях и Венцеслав Вутов, Димитър Михов и Валентина Добринчева.
     В шоуто за жълти стотинки вечерта на 15 април в ДКД в Хасково участвах със стихотворенията:
"Понякога огледалото имитира спектър на дъга,
навярно слънчев кон препуска в нечия сълза сега", 
"Дъщерята на Ахил" и "Влязъл в политиката".
Победителят се излъчи след участие в последния кръг чрез дузпи между участниците Иван Ланджев и Джеймс Илиянов. Имаше още един с тях, който не ми остави трайно впечатление и не го запомних. На първи кръг гласувах за Георги Радев, а на втори за Джеймс Илиянов. Нашето момче Джеймс Илиянов /19-годишен с книга, издадена от "Жанет 45"/ спечели конкурса със седем гласа от другите състезатели, които гласувахме за него.
Мария Чулова
17 април 2011 г.
Каталогът на книгите, издадени през 2010 г. и участващи в "Южна пролет" 2010 г.,  снимка Катя Белчева от Пловдив

Мария Чулова

Няма коментари:

Публикуване на коментар