Популярни публикации

събота, 2 август 2014 г.

Настя Байрактарова, Асеновград

* Маковете! Първият мак, подарен от теб, който докосна ръката ми. Колко усмивка и нежност струи от всичко наоколо! – от цъфналата благоуханна лоза, от ароматните липи, от слънцето, играещо в реката, от лебедите, които сливаха сърцата си в сините води на морето и целуваха се до зори. Усмивката ти падна в цъфналите корони на дърветата, в пеещите цветя, в крилете на пеперудите, с които ме погали утринта. Как искам духът ми да се слее с Благия Дух и в обятията на Обичта без граници – сърцето ми да заликува. Любовта, Която е всепроникваща и е навсякъде – отвътре и вън – да няма край. Да познавам Истината, Свободата и всичко в живота ми да е вече добро. Да стъпя върху канарата на Живота, проявена в Безсмъртието, Което е благословило душите ни. С благодатното Име на Вечността. От ехото на вълните – се ражда музика. Тишина, вълните мият скалите и бавно, малко по малко ги стоплят, изглаждат ги, правят ги съвършени с търпение. Синята тънка пелена – разнася сладостни мечти. И чайките кацат върху скалите. В заливите плуват сребристите вълни. После бели водопади засипват розите върху брега, в сърцата на божурите – остават перли. Изумрудено – небето блести. Копнея душата ми да се радва за показаната необятна Любов към нас. Какво си ти за тази земя? Светлина за Духа ни, обич за сърцето ни, пълнота и съвършенство за съществото ни, широта за душата ни, единство без граници, канара за живота. Безсмъртен живот, който е Славата на нашия Живот. Слънцето разпръсва въглени от красота, в която всичко ражда се наново. И някога ще се събудя под синия небосвод – готова за любов, непредсказуема, изпълнена с милост. Ще разтворя приказните двери, на място родно ще приседна и ще се разлея като дива вълна на морския бряг. Звездите ще изгреят в здрача, луната – пълна и бяла – ще заискри. Боровете ще блеснат като зелени мъглявини. И в дълбоките долини, към които душата ми се стреми – ще остана с теб. Завинаги под слънцето и белите вълни. Стихотворение от Настя Байрактарова, публикувано в "Нежните сияния на бриза, лирика", "Имеон", 2013 г., предоставено в електронен вариант на Мария Чулова, заедно с над десет книги от същата авторка.

Няма коментари:

Публикуване на коментар